zaterdag 10 mei 2014

Swatches: E.L.F. Baked Blush Rich Rose


Jullie hebben al een artikel kunnen lezen over de twee blushes van e.l.f.. Naast deze twee blushes heb ik ook nog een baked blush gekocht uit de studio lijn. Ik weet niet hoe het is gebeurd, maar voordat ik het wist had ik drie blushes besteld. Ik kan nu al verklappen dat deze echt mijn favoriet is!



De baked blush heeft een andere verpakking dan de gewone blush van e.l.f. Wederom de kartonnen verpakking, maar de blush zelf is rond. Het heeft een transparante bovenkant en een zwarte onderkant. Helaas is dit niet zo stevig als de gewone blush. 


Hoe mooi ziet deze blush eruit? It's so pretty! Het is bruin met roze adertjes die er door heen lopen. De rechterkant is met flits. Zo is er goed te zien dat er een gouden shimmer inzit. 


Dit zijn de swatches van de blush. Als eerst gewoon droog aangebracht, de tweede foto is met flits en de derde is vochtig aangebracht. De kleur die het uiteindelijk is, is heel lastig te omschrijven. Bruin is de kleur die centraal staat, maar je ziet wel het roze erin terug en ook zeker de gouden glans. Deze blush gebruik ik nu bijna elke dag. Hij geeft echt een hele mooie glow op mijn wangen en is meteen ook een soort van bronzer door de bruine kleur. PERFECT!

Rich Rose is voor 4 euro te verkrijgen op de webshop van e.l.f..

1 opmerking :