dinsdag 27 mei 2014

Swatches: Catrice Made To Stay Smoothing Lip Polish in 040 Let's Red Loud!

In de goodiebag van de beautygloss party zat een Made to stay smoothing lip polish van catrice in de kleur 040 Let's Red Loud! Dit konden jullie ook zien in de unbagging. Ik was erg benieuwd naar dit product omdat ooit in een limited edition collectie een soortgelijke lipgloss zat. Het gaat om de wet shine stain lip lacquer uit de 'thrilling me softly' collectie. Toen vond ik de kleuren echt prachtig, maar de substantie was erg plakkerig. Ik ben daarom ook erg benieuwd of dat bij deze ook is.


Made to stay smooting lip polish heeft volgens Catrice de kleurintensiteit van een lipstick, de lange houdbaarheid van een lipstain en de glans van een lipgloss. Er staat ook heel groot opgeschreven dat het tot 8 uur blijft zitten. 


Dit is een swatch van de lipgloss. Zoals je kunt zien is de pigmentatie erg goed. Let's Red Loud is een mooie rode kleur zoals de naam al zegt.


Zo ziet de lipgloss er op mijn lippen eruit. Omdat het erg glossy en stain is moet je er wel goed op letten dat je het aanbrengt zonder vlekken te creĆ«ren. Zoals ik al eerder zei geeft Catrice aan dat het de kleurintensiteit van een lipstick, de lange houdbaarheid van een lipstain en de glans van een lipgloss heeft. Alle drie kloppen ook wel. De lipgloss blijft erg goed zitten. Geen 8 uur, maar toch zeker een aantal goede uren voordat je het weer een keer moet bijwerken. Daarnaast, woohoo, het is niet plakkerig! Dat is echt een pluspunt!

De Catrice made to stay smoothing lip polish is voor € 4,99 bij onder andere de Kruidvat.

1 opmerking :