zondag 18 mei 2014

Favorite songs of the moment #3

Het is weer eens tijd voor het 'Favorite Songs Of The Moment' artikel. Het is alweer het derde artikel met mijn favoriete nummers van dit moment. Ongeveer elke maand benoem ik mijn 5 favoriete nummers waar ik vaak naar luister. Deze keer zijn het vijf totaal verschillende nummers. Ik heb dan ook wel een gevarieerde muzieksmaak. 

Dus geniet deze zondag van mijn favoriete nummers.




The Common Linnets - Calm After The Storm
Toen bekend werd gemaakt dat Ilse de Lange en Waylon als duo mee zouden doen aan het Eurovisie Songfestival was iedereen dol enthousiast. Toen ze voor het eerst het nummer lieten horen was het bijna alleen maar kritiek dat ze kregen en vonden  veel mensen het een verschrikkelijk nummer. Ik snapte het eigenlijk niet, want ik vond het nummer prachtig. Ik heb dan ook met heel veel plezier naar het Eurovisie Songfestival gekeken waar ze tweede werden. Zo lieten ze toch maar even zien dat de rest van Europ het wel waardeerde. Maar weer terug naar het nummer! Juist omdat het nummer heel 'simpel' is wordt het juist heel uniek en bijzonder. Ik vind het gewoon prachtig. Luister ook nog een keer naar de tekst, is erg mooi geschreven. Bij RTL Late Night speelde ze ook nog twee andere nummers die ook erg mooi en goed waren. Check 'Love Goes On' en ik verzeker je tranen! Ik heb het album al een beetje online gecheckt en het album staat zeker op mijn wishlist. Hopelijk gaan ze ook nog een tourtje doen. Ik kom zeker langs dan!



Michael Jackson & Justin Timberlake - Love Never Felt So Good
Helaas is Michael Jackson een aantal jaren geleden overleden. Gelukkig is er nog wel heel veel muziek van hem. Zo is er pas weer een nieuwe single uitgebracht en een nieuw album dat ik zeker nog moet checken. De single klinkt geweldig, maar toen hoorde ik ineens er nog iemand bij. Niemand minder dan Justin Timberlake zingt lekker mee met 'Love Never Felt So Good'. Twee geweldige artiesten samen en het nummer is echt AWESOME! Het is heel vrolijk en je wilt meteen mee dansen. Check ook zeker even de clip, erg leuk gedaan!



BLØF - Spijt heb je morgen maar
Nederlandstalige muziek heeft vaak niet mijn voorkeur. Toch ben ik mij gaan realiseren dat ik de nummers van BLØF vaak eigenlijk wel leuk vind. Zo was ik vorige jaar bij Strand Festival Zand en toen hadden ze een erg leuke performance gedaan. Lekker meezingen, dansen en het was heel gezellig met iedereen op het festival. Sindsdien heb ik een kleine zwak voor BLØF ontwikkeld. Zo vind ik de nieuwe single 'Spijt heb je morgen maar' weer erg lekker klinken. Bij BLØF kun je altijd zo fijn mee zingen, heerlijk toch?! Ze geven op 13 december ook een concert in de Ziggo Dome. Ik zou er maar al te graag bij willen zijn, maar ja iemand vinden die mee wil is altijd maar weer lastig.



Miley Cyrus ft. Nelly - 4x4
Er wordt veel over Miley Cyrus gezegd, maar eigenlijk vind ik dat ze gewoon goede muziek maakt. Als je gewoon naar haar muziek luistert zonder alle toestanden erom heen dan hoor je dat ze ook gewoon echt goed is. Ze kan ook onwijs goed live zingen wat veel artiesten toch niet kunnen. Haar nieuwe single met Nelly vind ik dan ook weer erg leuk. Hij blijft hangen en dat is een goed teken. Check dus zeker even '4x4'!



Oliver Heldens - Gecko
Even een heel ander nummertje, namelijk 'Gecko'. Dit is gewoon even heel chill en relax, maar toch energiek. Als ik het nummer hoor dan begin ik ook meteen mee te bewegen. Ik was nog helemaal niet bekend met Oliver Heldens, maar cool nummer!

Dit waren weer mijn vijf favoriete nummers van dit moment. Waar luister jij veel naar op dit moment? Laat een reactie achter met aanraders!

1 opmerking :

  1. Toffe nummers heb je uitgekozen! Ik vind 4x4 van Miley ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen