donderdag 17 april 2014

Swatches: Roze nagellak Primark

In mijn laatste artikel had ik het over de lipstick van de Primark en vandaag dan een artikel over de nagellak die ik laatst heb gekocht bij de Primark. Ooit heb ik een setje nagellak van de primark gehad met 4 mini potjes. Dit waren ontzettend leuke pastelkleurtjes, maar de nagellak zelf was vreselijk. Ik ben erg benieuwd of dat met deze 'grote' nagellak ook zo is. Ik heb er eentje gekocht in een fel roze kleur net zoals de lipstick.  


Deze soort nagellak van de Primark zijn een stuk groter dan de setjes van 4. In de setjes is de nagellak ook rond en hier ze juist een platte vierkant. Wat ik wel prettig vind omdat je de nagellak dan gemakkelijk naast elkaar kan zetten. De dop is gewoon zwart met niks speciaals. Je moet er wel opletten dat het kwastje niet aan de dop vast zit. 


Het kwastje van de nagellak is gemiddeld. Niet heel lang, maar ook niet kort. De haren zijn wat langer wat ik persoonlijk fijn vind met het lakken.


De nagellak heeft 2-3 laagjes nodig om volledig te dekken. Als je het niet te snel lakt en het goed laat drogen dan zul je zien dat de dekking ook beter gaat. Ik vind de fel roze kleur erg leuk en de nagellak bevalt me ook een stuk beter dan het setje met 4 dat ik ooit heb gehad. De nagellak is te verkrijgen voor 1,50 euro bij de Primark. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten