zaterdag 26 april 2014

Swatches: Rimmel Lasting Finish lipstick 016 Heart Breaker

Ik ben dol op de Kate Moss lipsticks van Rimmel. De andere lipsticks vind ik er gewoon minder mooi eruit zien. Toch ga ik er vaak nog even tussen kijken, want soms veranderd je mening wel eens.  Zo vond ik 016 Heart Breaker ineens geweldig en wilde ik die graag proberen.


Deze lipstick valt onder de Lasting Finish lijn van Rimmel. Ze hebben een bruin paarse huls met het herkenbare kroontje aan de boven kant. 



Heart Breaker heeft een prachtige framboos kleur. De pigmentatie is top en de structuur van de lipstick is ook heel fijn. De lipstick is erg romig en heeft een semi-matte finish. 



Zo ziet de lipstick eruit op mijn lippen. Ik vind de kleur echt heel mooi en de lipstick brengt ook heel fijn aan. Omdat de lipstick lekker romig is glijd het over je lippen. De lipstick droogt een beetje op, maar blijft romig genoeg zodat de lipstick uren blijft zitten. De rimmel lipsticks zijn altijd toppers! Ik moet misschien toch vaker bij de andere lipsticks kijken dan alleen de kate moss variant. 

De lipsticks zijn voor € 8,99 te verkrijgen bij onder andere de Kruidvat. 


Geen opmerkingen :

Een reactie posten