dinsdag 8 april 2014

Swatches: Essence nail art special effect topper 15 glitter on me en 20 the bees and the birds

Ik heb twee nieuwe essence nail art special effect toppers. Ondanks mijn nagellak verslaving ben ik niet zo van de nail art en topcoats. Toch wil ik daar wat meer mee doen. Het ziet er bij anderen altijd zo leuk uit! Daarom heb ik eens iets andere topcoats gehaald dan een simpel glittertje.


Ik heb 15 glitter on me en 20 the bees and the birds van essence gekocht. 15 Glitter on me moet een multi effect geven en 20 the bees and the birds moet het feather effect creĆ«ren. 

Ik heb twee laagjes nagellak op bij de swatch foto's.

15 glitter on me is een nagellak met kleine zilveren glitters maar ook het feather effect zit erin. De glitters zijn zilver en de feathers zijn ook zilver, maar dan wel holografisch. Ik vind het effect er wel gaaf uitzien!

20 the bees and the birds is een een fun lakje. De feathers zijn licht roze, oranje/peachy, wit en zilver.


Als basiskleur heb ik Safari Pale Pastel Lila nagellak gebruikt en daar bovenop 20 the bees and the birds. Zo zie je de kleuren van de feathers beter.  De combinatie met de lila kleur vind ik ook erg leuk. Waarom gebruik ik niet vaker topcoats? 

Beiden nagellakken zijn echte topcoats en zullen nooit dekken van zichzelf, maar ze zijn wel heel leuk als topcoats. De nagellakjes zijn voor 1,89 euro te koop bij onder andere de Kruidvat dus ook nog eens lekker budget. 

1 opmerking :

  1. Hmmmm, ik weet het niet. Op zich wel mooi, maar niet zo speciaal dat ik nu naar de winkel wil rennen. Wel duidelijke review, thnx :)

    BeantwoordenVerwijderen