dinsdag 22 april 2014

Review: Nagellakremover pads Panda (GYND.NL)

Ben je onderweg naar een belangrijke afspraak en dan realiseer je pas dat je bent vergeten om je versleten nagellak van je nagels af te halen. Je hebt alleen niet even een grote fles nagellak remover in je tas zitten en een pakje wattenschijfjes. Voor GYND.nl mag ik iets testen wat ideaal zou zijn in deze situatie. Voor wie nog niet bekend is met deze webshop, GYND.nl is een webshop met nagel producten. Voornamelijk nagellak en wat verzorgingsproducten. Ik ben vaste gastblogger voor deze webshop. Neem zeker even een kijkje op hun website! 




In dit very cute panda doosjes zitten nagellakremover pads. Dit is heel gemakkelijk voor onderweg. Het neemt niet veel ruimte in beslag, maar het kan net even die laatste nagellak restanten weghalen zodat je nagels er weer verzorgd eruit zien. 



De nagellakremover pads zitten in een plastic doosje met op de bovenkant een cute panda en een geel bakje. Daarin zitten 32 pads die je  kunt gebruiken. Let er tijdens het gebruik er goed op dat je het doosje sluit zodat de pads niet uitdrogen. 



De nagellakremover pads hebben de vorm van een panda, cute! De vraag is natuurlijk of de pads ook echt werken. Ik heb ze geprobeerd door ze een aantal weken mee te nemen in mijn tas. Ik heb soms bewust mijn nagellak laten zitten zodat ik het ook op een goede manier kan testen. De pads zijn goed te gebruiken voor onderweg om je nagellak er af te halen. Wel echt voor de laatste restjes nagellak en niet als je nagels nog compleet bedekt zijn, dan is het beter om het met wattenschijfjes er af te halen. De pads zijn wel ideaal voor onderweg in je tas en dat je net dat laatste beetje nagellak er af kan halen. Ze halen de nagellak er goed af. Ik ben tevreden over het product, maar je moet er wel opletten dat je het doosje goed sluit tussendoor.

De nagellakremover pads in het panda doosje zijn voor  2,50 te verkrijgen bij GETYOURNAILSDONE.NL.

1 opmerking :

  1. Oh wat zijn deze onwijs schattig zeg! Die zou ik ook wel willen! Ben benieuwd of ze deze doosjes ook in konijnenvorm hebben, i love bunnies haha.

    Tof dat je ook vaste blogger voor ze mag zijn. Doe je goed!

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    BeantwoordenVerwijderen