zaterdag 5 april 2014

FOTD: Sultry Sexy Hot Pink! van Shaaanxo

Ik kan echt uren op youtube filmpjes kijken en dan met name de tutorials van Shannon van het youtube kanaal Shaaanxo. Zij maakt echt de meest geweldige looks. Zo zag ik ook de Sultry Sexy Hot Pink look en die wilde ik maar al te graag na maken. Dus op een vrije zaterdagmiddag ging ik aan de slag (al een paar weken geleden). Ik vind de look echt heel mooi, alleen bij mij is die niet zo goed gelukt als bij Shannon. De volgende keer beter!

Omdat ik de look zo mooi vind wilde ik het delen met jullie. In onderstaande video laat Shannon zien hoe ze deze look creƫert. Check zeker deze video en haar youtube kanaal!




Dit is dan hoe het eruit ziet als ik het namaak. Het is niet helemaal hetzelfde en ik heb natuurlijk weer andere producten gebruikt, maar ik vind de kleuren combinatie van goud en roze wel heel mooi. Op onderstaande kun je de look op de ogen ook beter zien. Trouwens een grote faalactie met de wimperlijn die je nog ziet -_-. Daarnaast denk ik dat het bij mijn ogen mooier is om de zwarte lijn onder de ogen maar tot een kwart te doen. Op deze manier lijken mijn ogen altijd heel klein terwijl ik ze groter wil hebben. 


Wat vinden jullie van de look die Shannon heeft gemaakt? Waren jullie al bekend met haar youtube kanaal? Laat vooral ook een reactie achter wat jullie van de look vinden :)

5 opmerkingen :