zondag 13 april 2014

Favorite songs of the moment #2

Een maand geleden stond het eerste artikel online met mijn favoriete muziek van dat moment. We zijn nu een maand later en ik heb weer een aantal nummers die ik heel leuk vind. Laten we snel naar de nummers gaan. 



Nielson - Kop in het zand
Nielson is bekend geworden door het programma De Beste Singer-Songwriter en met zijn nummer "Beauty and the Brains' had hij een grote hit. Nou ben ik meestal niet zo'n fan van nederlandstalige muziek, maar Nielson vind ik toch wel erg leuk. Zijn nieuwe single Kop in het Zand is dan ook weer een  lekkere catchy song die in je hoofd blijft hangen. Ik ga met een vriendin naar zijn clubtour in de Effenaar (op de dag dat dit artikel online komt) en daarom had ik ook zijn album gekocht. Ik kan je zeggen dat zijn album ook echt een aanrader is.



Ed Sheeran - Sing
Ik ben een mega fan van Ed Sheeran. Ik kon dan ook niet wachten tot hij eindelijk weer nieuwe muziek zou uitbrengen. Een paar dagen geleden was het dan eindelijk zover en zou zijn nieuwe single 'Sing' gelanceerd worden. Ik zat in spanning te wachten en gelukkig is het nummer fantastisch! Pharell Williams heeft er aan mee gewerkt en dat is ook te merken. Het is iets anders dan we gewend zijn, maar het is wel nog steeds de sound van Ed Sheeran. Ik ben echt obsessed met dit nummer nu. Ik wil dan ook maar al te graag naar zijn concert, maar helaas weten mijn vrienden niet eens wie Ed Sheeran is -_-.



Paloma Faith - Can't Rely on You
Over catchy songs gesproken Can't Rely on You van Paloma Faith is er ook zo eentje. Ik vind dit echt ook weer zo'n heerlijk nummer. Ik was nog helemaal niet bekend met de muziek van Paloma Faith, maar dit nummer is echt te gek!



Calvin Harris - Summer
Dit zou zomaar eens de zomerplaat kunnen worden. Het heet niet voor niets 'Summer'. Deze plaat van Calvin Harris is een heerlijke dansplaat voor de komende zomernachten. Er zit een goede beat in en dat zijn we ook niet anders gewend van Calvin Harris. Perfect for summer! 



Pharell Williams - Marilyn Monroe
Wie Pharell Williams niet kent heeft onder een steen gelegen of zijn grote hoed natuurlijk ;). Mister Williams is een genie en met wie hij ook samenwerkt of gewoon solo het veranderd in goud. Zijn nieuwe single Marilyn Monroe vind ik ook weer een topper. Er zit gewoon een heerlijke Pharell sound in. Ik zou zijn album eens moeten checken want die kan alleen maar geweldig zijn denk ik. 

Dit zijn mijn vijf favoriete nummers op dit moment. Naar welke nummer luister jij?

1 opmerking :