vrijdag 28 maart 2014

Webshop: Houseoflou.nl

Al een paar maanden ben ik bekend met een hele leuke sieraden webshop. Al tijden wil ik er een artikel over schrijven, maar ik vergeet het elke keer. Dit weekend is er een sample sale dus ik moest er nu toch echt wel een artikel over schrijven. Ik heb het over de webshop Houseoflou.nl.

Ergens voor de feestdagen heb ik mijn eerste bestelling geplaatst door een samenwerking die ze hadden met blogger/youtuber Looks by Sharon. Later meer over de samenwerkingen met een aantal bloggers. House of Lou heeft betaalbare sieraden die erg goed passen bij het huidige modebeeld. Daarnaast wisselt het assortiment vaak zodat je steeds veel nieuw producten hebt. Dan loop je niet meteen rond met sieraden die iedereen heeft. 

*Ja ik weet dat de collages/foto's er niet heel goed eruit ziet, maar ik wilde dit artikel graag online hebben vanwege de sample sale dus het moest allemaal even snel.


Dit zijn een aantal sieraden die ik heb gekocht bij House of Lou. Onder andere dus bovenstaande kettingen en oorbellen. De eerste ketting aan de linkerkant komt uit de collectie van Looks by Sharon. Ik was hier heel blij mee en ik heb later nog een bestelling geplaatst. Ik heb toen onder andere nog 2 kettingen gekocht en oorbellen. Bij House of Lou hebben ze voornamelijk echte statement ketting wat ik heel leuk vindt. Zoals ik al eerder zei zijn het niet hele simpele basic sieraden, maar juist heel trendy volgens het laatste modebeeld. 

Wat ik ook heel leuk vindt aan deze webshop is de samenwerking met een aantal bloggers. Een collectie van een blogger bestaat uit zo'n 4-5 producten die de bloggers zelf hebben uitgekozen. Zoals ik al eerder noemde is dit bijvoorbeeld met Looks by Sharon, maar ook All About The Style en Silly Sil Sil. Ik kan je zeggen dat als er een nieuw samenwerking met een blogger online komt je snel moet zijn want het is snel uitverkocht. 



Op bovenstaande foto staan een aantal producten die Houseoflou.nl verkoopt. Naast sieraden zoals kettingen, armbanden en ringen verkopen ze nu ook tassen. De prijzen van deze producten zijn 1. € 18,95 - 2. € 4,95 - 3. € 4,95 - 4. € 3,95 - 5. € 3,95 - 6. € 6,95 - 7. € 3,95 - 8. € 4,95 - 9. € 5,95. I really love the pink bag, it's so cute!

Zoals je ziet zijn de sieraden echt betaalbaar. Zelfs de verzendkosten stellen niks voor. Het is namelijk maar € 1,95 en als je voor € 20 of meer besteld zijn ze zelfs gratis. Als je voor 16.00 uur besteld zal je het de volgende dag in huis hebben. Persoonlijk heb ik ook hele goede ervaring met de klantenservice. Ik had namelijk oorbellen besteld en toen ze aankwamen waren ze kapot. Tijdens de verzending was er een steentje uitgegaan. Na contact met Hous of Lou mocht ik nieuwe oorbellen uitzoeken. Echt een top service!



Dan nog over de sample sale van dit weekend. Heel veel sieraden zijn nu heel goedkoop te verkrijgen op houseoflou.nl. Ik heb vanmorgen om 09.00 ook meteen een bestelling geplaatst. Ik heb 7 sieraden gekocht voor ongeveer 15 euro. Wat echt heel weinig is. Ik maak denk ik een unboxing video wanneer ik ze ontvang. Wanneer ik dit schrijf zitten we al in de middag en ik zag dat er al een aantal sieraden uitverkocht waren. Ben er dus snel bij als jij nog wat sieraden wil scoren!

2 opmerkingen :

  1. Wat een super leuk artikel heb je gemaakt!
    Ik heb hem ook op de Facebookpagina van de webshop gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk, dank je! Zojuist is mijn bestelling van de sample sale binnen gekomen :D

      Verwijderen