zaterdag 29 maart 2014

Swatches: Safari Pale Pastel Lila nagellak (GYND.NL)

In de lente draag ik het liefste pastel kleurtjes terwijl ik in de zomer juist echte knal kleurtjes wil dragen. Safari heeft een aantal mooie pastel kleurtjes en gelukkig mag ik er eentje testen voor GYND.NL testen. Lucky me! 


Ik heb al eerder nagellakken van Safari getest, namelijk Metallic Zilver en Babyblauw. Vandaag test ik pale pastel lila nagellak van Safari. Ik ben benieuwd of het goed dekt. Pastel kleuren hebben nog wel eens de neiging om te transparant te zijn. 


De nagellakjes van Safari hebben altijd een zebra dop waarmee ze heel herkenbaar zijn. De applicator is lekker lang en de dop is goed in de hand vast te houden. Het kwastje is lang en dun wat ik persoonlijk fijn vindt. 



OMG kijk hoe mooi!! It's so pretty! Ik ben een typisch meisje die dol is op roze/paars en dit kleurtje past perfect in dat rijtje. Ik ben gewoon verliefd geworden. Nou gebeurd dat wel vaker bij mij met nagellak, maar WAUW! Deze nagellak is perfection van de pastel nagellakjes. De pale pastel lila nagellak van Safari is echt een aanrader. Ik heb op de foto 2 laagjes nagellak op. Hij dekt echt heel goed, ik ben impressed. 

Deze nagellak is voor  1,95 te verkrijgen bij GETYOURNAILSDONE.NL.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten