vrijdag 21 maart 2014

Swatches: Rimmel Space Dust nagellak 005 Total Eclipse & 006 Moon Walking

Liquid sand is nu al een tijdje een trend onder de nagellak. Een grove structuur op je nagels alsof er 'zand' op zit. Zelf vind ik het ook een heel leuk effect hebben. Rimmel heeft nu een tijdje ook een aantal liquid sand nagellakjes in haar assortiment. Space dust is een collectie van Rimmel met allemaal liquid sand nagellakjes.


Ik heb twee nagellakjes gekocht uit de space dust collectie, 005 Total Eclipse en 006 Moon Walking.


De Rimmel nagellakjes zijn klein van formaat en hebben een inhoud van 8 ml. Het kwastje is van een normaal formaat, maar persoonlijk had ik de dop wat langer gehad. Zodat het net was makkelijker in de hand ligt. 

Bij de swatches heb ik 2 laagjes nagellak op. 


Total Eclipse is een prachtige zwart-groene liquid sand nagellak. Zwart is de basiskleur en er zitten voornamelijk groene glitters in. Ik vind het echt een hele gave nagellak, heel mooi.


Moon Walking is het tegenovergestelde van Total Eclipse. Deze nagellak is juist heel fris en licht van kleur terwijl Totcall Eclipse heel donker is.  Moon Walking is een mooie paarse kleur met wat grovere glitters erin die in bepaald licht zilver zijn. 

De nagellakjes bevallen me echt heel goed. Ze dekken alle 2 ook goed wat eigenlijk bijna altijd wel is met de liquid sand. Daarnaast vind ik het  voordeel van de liquid sand nagellakken dat ze snel drogen. Alle twee de kleuren bevallen me erg goed. 

De Rimmel space dust nagellak is voor € 6,99 per stuk te verkrijgen. 

4 opmerkingen :