woensdag 19 maart 2014

Swatches: Catrice Made To Stay Highlighter Pen 030 Eye Need!


Vandaag een artikel over de Made To Stay Highlighter Pen van Catrice. Als ik een ooglook maak gebruik ik vaak een highlighter kleur in de binnenste ooghoeken zodat mijn ogen groter lijken. Dit is dan meestal gewoon een oogschaduw. Met deze highlighter pen heb je er nu eentje die speciaal daarvoor is!



Zoals de naam het eigenlijk al zegt is het een 'pen' waarmee je een stipje kan zetten in je binnenste ooghoeken. Er zijn twee kleuren verkrijgbaar een gouden en een zilveren kleur. Zelf ik heb de zilveren kleur 030 Eye Need! 



Je hoeft niet bang te zijn dat het product snel op is want er zit veel in, I like! Door het schuifmechanisme hoef je ook niet moeilijk te doen met een puntenslijper etc.. Zeker nog een groot voordeel!



Dit zijn dan de swatches. Zoals je kan zien is het een zilveren kleur met een flinke shimmer erin. Persoonlijk vind ik het niet iets te veel shimmer. Dat is persoonlijke smaak.  De pigmentatie is wel echt super!

De Catrice Made To Stay Highlighter Pen is te verkrijgen voor € 3,89

1 opmerking :