woensdag 5 maart 2014

Favorite songs of the moment #1


Ik ben een grote muziek liefhebber. We kunnen discussiëren of het nou echt goede muziek is, maar als ik het leuk vind dat is het toch goed :). Nou leek het mij leuk om bijvoorbeeld elke maand een artikel te schrijven over 5 nummers dat  favorieten zijn op dat moment. Ik zeg laten we snel beginnen!



1. Katy Perry - Darkhorse ft. Juicy J
Wie dit nummer nog niet heeft gehoord leeft onder een steen volgens mij. Op het moment is darkhorse een grote hit in Nederland. I LOVE IT! Ik begon het nummer leuk te vinden nadat ik het hoorde bij SYTYCD. Timor Steffens had er een masterlijke choreografie op gemaakt.  Ik vind het gewoon een lekker nummer. Als ik het hoor wil ik eigenlijk meteen gaan dansen en meezingen. Check vooral ook even de video clip. 



1. OneRepublic - Counting Stars
OneRepublic vindt ik al jaren een top band. Ik was dan ook heel blij dat ze weer terug waren met een nieuw album en de nieuwe single Counting Stars vind ik een lekkere meezinger (eigenlijk zing ik alles mee, maar ja ;)).



3. B.o.B. - John Doe ft. Priscilla
Ik ben obsessed met dit nummer sinds ik het gehoord heb, i just love it!! De combinatie tussen B.o.B. en Priscilla vind ik lekker klinken. Het nummer wordt bij mij vaak gedraaid. 



4. Shakira - Can't Remember to Forget You dt. Rihanna
Al tijden hadden we niks meer gehoord van Shakira, maar ze is terug met een top single en ook eens met Rihanna. Wat een heerlijk nummer!! De combinatie tussen Shakira en Rihanna is echt geweldig! 



5. Stromae -  Tous les Mêmes
Ik ben grote dan van Stromae. Ik vind dat hij echt geniale muziek maakt. Het is dan wel frans, maar ik vind het prachtig. Bijvoorbeeld Formidable vond ik ook geweldig, maar zijn nieuwste single Tous les Mêmes is ook weer fantastisch. Eigenlijk vind ik zijn gehele album geweldig. Stromae is een ras echte artiest, een echte entertainer en dat zie je ook aan al zijn performances. 

Dit waren alweer de 5 favorieten nummers van mij op dit moment. Naar welke muziek luister jij en heb jij nog tips van muziek die ik moet luisteren?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten