zaterdag 8 februari 2014

Revitalash Advanced wimperserum: Update 1


Het product die ik het alles liefst wilde testen de afgelopen maanden was wel Revitalash Advanched wimperserum. Ik vind mijn mini wimpers vreselijk en door alle goede berichten over dit producten wilde ik het maar al te graag proberen. Het is alleen een prijzig product (later hier meer over). Ik was dan ook maar al te blij dat ik het van Revitalash mag gaan testen! 


Maar hoe werkt de wimperserum dan?
- Breng de wimperserum aan op een gereinigd gezicht (in de avond)
- Breng een kleine hoeveelheid aan bij de aanzet van de wimpers. Het moet niet in de ogen komen.
- Gebruik maximaal 1x op een dag
- Breng het wimperserum voor minstens 12 weken elke dag aan
- Als de wimpers uit juiste resultaat hebben kun je het verminderen naar 3 - 4  keer in de week
- De wimperserum kan ook gebruikt worden als je wimperextensions hebt of gebruiik maakt vant wimperverf. 

*Let op: RevitaLash is veilig getest op gezonde proefpersonen, maar niet getest op zwangere vrouwen, tijdens borstvoeding of chemotherapie. Uit voorzorg adviseren wij om RevitaLash niet te gebruiken indien u zwanger bent, borstvoeding geeft of bezig bent met chemotherapie. Houdt u er rekening mee dat resultaten per persoon kunnen verschillen. 
Kijk ook even op de site van Revitalash voor alle informatie. 
De wimperserum zit in een kartonnen doosje met de informatie op de achterkant. In het doosje zit dan de wimperserum. De serum heeft dezelfde soort verpakking als een eyeliner. Het is zilver met Revitalash erop. Het is niet heel bijzonder. Het kwastje is ook gewoon zoals van een eyeliner. 

Ze zijn verkrijgbaar in verpakkingen van 2,0 ml 3,5 ml. Voor een 2,0 ml betaal je € 74,95 en je zou er 3 maanden mee moeten kunnen doen. Voor de 3,5 ml betaal je € 104,95. Het is niet het goedkoopste product, maar als het werkt dan is het elke euro waard. 


Zoals je op bovenstaande foto kan zien heb ik de meest vreselijke wimpers die je maar kan hebben. Ze zijn kort, krullen niet en hebben geen volume. Wanneer ik mascara gebruik  worden ze wel iets langer, maar omdat ze niet krullen lijkt het nog steeds of ik haast geen wimpers heb. Ik gebruik dan ook altijd een wimperkruller, my best friend! Ik hoop dat ik over 3 maanden met Revitalash langere wimpers heb met meer krul. Ik ben erg benieuwd en over 3 maanden zullen jullie het eindresultaat zien!

2 opmerkingen :

  1. Spannend! Ik vind je wimpers helemaal niet zo vreselijk hoor :) maar ben benieuwd of het werkt! Zou wel mogen voor dat geld ;)

    BeantwoordenVerwijderen