dinsdag 28 januari 2014

Swatches: Catrice Nagellak C01 Paralilac en C04 LOVEnder - LE Celtica

Naast de prachtige highlighter uit de limited edition collectie Celtica van Catrice heb ik ook twee nagellakjes gekocht. Ik ben gegaan voor de kleuren C01 Paralilac en C04 LOVEnder.


In beide nagellakjes ziet een mooie schimmer, met voornamelijk zilveren glittertjes.


C01 Paralilac is een taupe/paarse kleur en is prachtig! In het juiste licht verschijnt de zilveren shimmer. 


C04 LOVEnder is een grijze/lavendel kleur met wederom een zilver shimmer. Helaas kreeg ik dit niet goed op de foto, maar op de foto op het begin is dit wel te zien.

Ik heb op alle twee de foto's twee laagjes op. Ze dekken goed en ik vind het leuke kleurtjes. De nagellakjes zijn voor € 2,99 te verkrijgen bij de kruidvat, maar let er op dat ze uit de limited edition collectie komen!

1 opmerking :