zaterdag 25 januari 2014

Swatches: Catrice Multicolour Highlighter C01 Far And Beyond - LE Celtica

Er ligt weer een nieuwe limited edition collectie in de schappen van Catrice. Als ik weet dat de nieuwe weer in de winkel ligt sta ik als eerste bij de Kruidvat om een kijkje te nemen. Zo ook bij de Celtica collectie. Ik had de multicoulour highlighter al op mijn lijstje staan en in de winkel werd ik helemaal verliefd!


De verpakking van deze highlighter vind ik prachtig! Het straalt eens een keer luxe uit. De verpakking is een en al spiegel met een mooie opdruk aan de bovenkant, beeldig!


Aan de binnenkant heb je een spiegel wat uitermate handig is.


Dan het patroontje van de highlighter en het 3d effect. Hoe mooi ziet dit eruit?! Het 3d effect is dat er allemaal rondjes/stipjes in zitten. Het patroontje zijn gewoon vlekken in verschillende kleuren. Zo zitten er verschillende kleuren roze in, grijs en bruint/taupe kleur.


Dit is een swatch van de highlighter. Zoals je ziet geeft het een witte waas af, maar zit er wel een glansje  in.


Wanneer je de highlighter wat meer vervaagd en verspreid zie je pas echt hoe mooi die is. Het geeft een prachtige glans af. De verpakking is niet alleen mooi, maar de highlighter zelf ook. Het is een limited edition en is daardoor maar tijdelijk te verkrijgen. Ik zou zeggen ga snel nog halen, deze wil je in je make-up stash hebben! 

Voor € 5,59 is deze highlighter te verkrijgen bij de Kruidvat.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten