zondag 29 december 2013

Webshop: Getyournailsdone.nl


Ik heb het al heel vaak benoemd maar ik heb een mega verslaving  en dan heb ik het over nagellak. Elke keer zeg ik tegen mezelf  'Nikki geen nagellak meer kopen je hebt genoeg!'. Altijd koop ik het toch weer want het is zo'n mooi kleurtje en dan zeg ik maar tegen mezelf dat ik die precieze kleur nog niet hebt.(Ik heb dit artikel om 2 uur geschreven, het is nu 4 uur en ik heb net 3 nagellakjes gekocht bij de etos van Maybelline want er was 50% korting. Dit bedoel ik dus, ik heb geen zelfbeheersing!!) Ik was online een beetje aan het kijken op beauty webshops en ineens kwam ik uit bij de webshop Getyournailsdone.nl. Een webshop met alleen maar nagellak! ALARM ALARM ALARM!! Mijn hart maakt dan alweer een klein sprongetje en natuurlijk ga ik dan alles even uitgebreid bekijken. Ik heb me (tot nu toe) nog in kunnen houden, maar wat hebben ze een aantal leuke lakjes. Daarom moet ik het even delen met jullie!Getyournailsdone.nl heeft nog geen heel groot assortiment, maar heeft zeker een aantal leuke merken en nagellakjes! Zo hebben ze de merken Safari, Revlon, Laushine, Let it Glitter, lemax en ook nog glitters voor nailart en hand/nagel verzorging. Wat wil je nog meer?

Nou het volgende!
 Ontvang je pakketje binnen 3 werkdagen
 Betaal verzendkosten vanaf € 1,95
 Betaal met iDeal
 Krijg een mooi verpakte bestelling
 Ontvang 10% korting op je volgende bestelling!


Hier wordt je toch blij van? Ik in ieder geval wel!

Ik heb even voor mezelf op een rijtje gezet wat mij meteen aansprak en welke producten ik zou kunnen bestellen.

En ja, i know, het halve assortiment benoem ik al tot 'favorieten'... oeps!


Als eerste sprak het merk Laushine mij erg aan. Ik heb er nog nooit van gehoord, maar de glitters zien er fantastisch uit. Op de foto zie je Glitter: blauw/rood € 3,50 - Glitter: paars € 3,50 - Stempelkit klein € 12,95.







































Daarnaast werd ik erg blij van de Let it Glitter nagellakjes! LOVE THEM!! (Ja wederom glitter, I don't care) Op de foto zie je After Party - Jingle Bells - Fireworks - It's Cold Outside - Naughty or Nice - Santa Baby - Winter Melody. De nagellaken van Let it Glitter zijn te verkrijgen voor € 7,00 per stuk.







































Ook hebben ze onder andere nagellak van Safari. Op de foto zie je de volgende: Die Lavendel - Glitter Roze - Licht Donkerrood - Mat Nude Beige - Mettalic  Koper - Parelmoer Beige - Parelmoer Bruinrood - Shimmer Donkerblauw. Deze nagellakken zijn te verkrijgen voor € 1,95 per stuk.

Ik ben het meest benieuwd naar de nagellaken van Laushine en Let it Glitter. Als ik kijk naar alle nagellaken per stuk dan zijn mijn grootste favorieten toch wel: Laushine Glitter: Paars - Let it Glitter: After Party - Let it Glitter: Jingle Bells - Let it Glitter: It's Cold Outside - Let it Glitter: Santa Baby - Let it Glitter: Winter Melody - Safari: Glitter Roze - Safari: Parelmoer Beige.

Wie weet dat ik er binnenkort een bestelling plaats en jullie er nog artikelen over zien!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten