donderdag 12 december 2013

Swatches: essence metal glam eyeshadow 03 Frosted Apple

De essence metal glam oogschadows zitten nu al een tijdje in het assortiment, maar ik verwachtte altijd dat het oogschaduws waren met hele slechte kwaliteit. Toen ik het een keertje in de winkel deed swatches was ik er eigenlijk best verbaasd over en nam er eentje mee.
 

Ik heb kleurtje 03 Frosted Apple gekocht. Dit is een roze kleur met gouden glittertjes. Ik moet er wel bij zeggen dat er gewoon een overspray op zit. Dit betekend dat er een bepaald glansje bijvoorbeeld alleen op de bovenste laag zit. Wanneer je de oogschaduw een keer gebruikt is de intensiteit van de glitters iets minder, maar het blijft haar gouden glans behouden.


Wauw ik vind het echt een super gaaf kleurtje! De combinatie roze en goud is altijd goed, maar dit ziet er toch fantastisch eruit! De oogschaduw is dan ook super goed gepigmenteerd. Helemaal niet slecht wat ik eerst altijd dacht.


Op deze foto heb ik de oogschaduw gebruikt. Ik vind het echt een super leuk kleurtje die ook goed te combineren is met andere kleuren.

De essence metal glam eyeshadows zijn voor 2,59 euro te verkrijgen bij de Kruidvat en de Trekpleister.

2 opmerkingen :