dinsdag 12 november 2013

essence: Beauty Beats 01 Groupie at heart

Naast de highlighter heb ik ook de blush gekocht uit de Beauty Beats trend edition van essence. Ik heb al heel veel blushes dus wilde deze zeker niet kopen. Alleen toen ik hem zag was ik al verkocht. Ik zal in dit artikel zeggen waarom ik zo dol ben op 01 Groupie at heart.


De blush zelf zit in een simpele verpakking van essence. In de blush zelf staat meerdere keren het woord Boyfriend. Dit komt natuurlijk van het nummer Boyfriend van Justin Bieber.


Dit is een swatch van de kleur en ik vind het gorgeous! Ik vind de kleur echt zo mooi! Het doet me een beetje aan frambozen denken. De pgimentatie is ook echt super! Je moet er zelfs een beetje opletten dat je niet te veel op doet.


Ik vind dat het op bovenstaande niet helemaal tot haar recht komt, maar deze blush behoort nu echt tot mijn favorieten. Ik vind de kleur mooi, pigmentatie is super en lekker budget.
 
Ik zou zeggen ga nog snel naar de Kruidvat om deze blush voor 2,59 te halen (is toch geen geld)!

4 opmerkingen :

  1. Ik heb hem ook en ben er erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil hem heel graag, ik ga morgen even snel kijken of ze hem nog hebben, hihi. Goede review. Leuke blog heb je, ik ben je gaan volgen via bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoor er goede verhalen over en het staat je heel erg leuk! Denk dat ik het binnenkort ook ophaal! Ik volg je nu via GFC.

    BeantwoordenVerwijderen