zaterdag 12 oktober 2013

Swatches: Rimmel Lasting Finish Matte by Kate Moss lipstick 101



Al maanden kijk ik naar de Lasting Finish Matte by Kate Moss lipsticks  van Kate Moss en dan met name nummer 101. Een prachtige lichte roze matte (ofcourse) kleur. Precies waar ik van houd. Op de een of andere manier nam ik hem steeds niet mee. Een tijdje geleden was er een actie bij de Etos waarbij je 40% korting kreeg en toen vond ik dat ik de lipstick toch maar eens moest meenemen naar de kassa en gewoon moest afrekenen. Natuurlijk was ik zo blij als een kind bij een snoepwinkel. Eindelijk had ik dan de lipstick die ik al zo lang wilde!


De lipsticks hebben een prachtige rode huls met aan de bovenkant het rimmel logo en Kate Moss haar handtekening staat in het zwart op de huls. Ik vind het een mooi design voor een lipstick.






Wat is 101 een prachtige kleur en maakt al mijn verwachtingen waar. Het is echt de perfecte matte licht roze kleur. Het komt nogal vaak voor dat een matte lipstick uitdrogend werkt, maar daar is geen sprake van. Ook blijft de lipstick goed zitten waardoor je pas na uren het een keertje hoeft bij te werken. Deze lipstick is een echte aanrader! Ik verwacht dat ik nu ook veel sneller andere kleurtjes zal aanschaffen.

De lipsticks zijn voor 9,49 te verkrijgen. 



1 opmerking :

  1. Zijn idd fijn. Duur maar fijn en goed. Prijs kwaliteit is in verhouding

    BeantwoordenVerwijderen