zaterdag 3 augustus 2013

Swatches:MAX baked eyeshadow palette Smokey (Action)

Zoals jullie wel weten ben ik dol op de oogschaduw van de Action.  Toen ik dit palette zag twijfelde ik geen moment en nam ik het meteen mee. Dit palette heb ik al ooit eerder gehad, maar is helaas kapot gegaan waardoor ik het weg moest doen. Aangezien ik dit palette best vaak gebruikte heb ik het opnieuw aangeschaft. Ik heb het over het palette Smokey van MAX met 4 baked eyeshadows.


Zoals de meeste producten van MAX zit ook dit quattro palette in een zwarte kartonnen doosje. 



Het palette zelf is zwart met een transparante deksel waardoor je alle 4 de kleuren goed kan zien. In het palette zit ook een spons applicator. Deze gebruik ik nooit want die is veel te hard en ik gebruik liever een kwast. 



In het palette zit een witte, licht blauwe, paarse en een zwart/grijze kleur. Het zijn baked eyeshadows waardoor ze erg hard zijn. Dit is niet altijd fijn, omdat je een paar keer goed erover een moet gaan om genoeg poeder op je kwast te hebben. 



De pigmentatie laat me wederom niet in de steek. Wat een fantastische kleuren!



Omdat het baked eyeshadows zijn, kun je de kleuren ook nat aanbrengen. Zoals je kan zien worden de kleuren dan nog intenser en is de pigmentatie nog beter. 

Het is weer een topper dit oogschaduw palette en voor maar 1,29 te verkrijgen bij de Action. 

1 opmerking :

  1. ik heb deze al een wat langere tijd, voor dat geld is het echt een super paletje :)

    BeantwoordenVerwijderen