zaterdag 10 augustus 2013

Swatches: MAX blush 032 Rosewood (Action)


Toen ik bij de Action was om te kijken voor de mineral blushes zag ik ook deze liggen. De kleur sprak me erg aan dus nam ik hem ook maar mee. Het gaat om een pressed powder blush in de kleur 032 Rosewood.



De blush zit in een zwarte kartonnen verpakking waarop de informatie van de blush staat, zoals de kleur en ingrediƫnten.

De blush zelf zit in een ronde plastice verpakking die erg goedkoop overkomt. De deksel zelf is transparant waardoor je de blush kan zien en waar de blush in zit is zilver. 



Het geheim van deze blush is dat je hem open kan klikken en er een spiegeltje en een spons zichtbaar wordt. Persoonlijk gebruik ik zelf nooit de spons en vind het ik het overbodig, maar het is zeker handig voor onderweg. 




De blush 032 Rosewood heeft erg veel pigment en ik vind de kleur ook erg mooi. Wel moet je bij de blushes van de Action er altijd op letten dat je het met mate op doet. Dit omdat de blushes van de Action altijd erg gepigmenteerd zijn.

Deze blush is voor 0,99 te verkrijgen bij de Action. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten