maandag 1 juli 2013

Review: MAX mono oogschaduw (Action)



Ja het is weer zover om producten van MAX make-up (Action) te testen. Zoals al in vele artikelen wordt benoemd ben ik fan van de oogschaduws van MAX. Ze hebben onwijs veel pigmentatie en zijn heel fijn om mee te werken. Daarom was het tijd om ook de mono's eens te proberen. Ik heb er vijf meegenomen dit omdat ze maar €0,59 kosten bij de Action. 


 Ik heb een bruine, paarse, roze, grijze en blauwe mono meegenomen. Er zijn nog meer kleuren , maar de Action in mijn dorp had alleen nog maar deze. In alle kleuren zitten een shimmer, bij de ene wat meer dan de andere. Zo is het bij de bruine kleur heel subtiel en hebben de grijze en blauwe er overduidelijk een flinke shimmer erin zitten.


De kleuren hebben me toch weer verbaasd. Ik vind dat ze voor het geld weer een goede pigmentatie hebben. De roze heeft overduidelijk weinig pigmentatie maar de andere vier komen duidelijk naar voren.  Deze mono oogschaduws van MAX zijn ook weer aan te raden als je niet te veel geld wil of kan uitgeven aan make-up. 


De mono oogschaduws van MAX zijn voor €0,59 te verkrijgen bij de Action.


2 opmerkingen :

  1. Ik wil zooo graag die grijze, maar als ik er ben zijn ze er nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je wil kan ik kijken of ze nog bij mij in het dorp hebben..???

      Verwijderen