vrijdag 19 juli 2013

Pink Cosmetics London Dazzle Eyeshadow palette 01



Ik was even in de stad en toen ik langs de Big Bazar liep ben ik maar gewoon even een keertje binnen gaan kijken omdat ik er eigenlijk nooit komt. Natuurlijk keek ik ook even bij het gedeelte met make-up. Daar zag ik veel Miss Sporty, Maybelline, Calvin Klein, etc.. Persoonlijk vond ik wat er in Eindhoven bij de Big Bazar lag niet de moeite waard. 



Ik zag wel dit leuke palette van Pink cosmetics London. Ik was meteen verliefd op de kleuren en voor de prijs van 2,09 stond ik dan ook al snel bij de kassa. 



Het aparte van dit palette is dat het via de zijkant open gaat. Daarnaast vind ik het wel fijn dat de bovenkant transparante delen heeft waardoor je de kleuren kan zien. In het palette zit ook een dubbelzijdige sponsapplicator. 



In het palette zitten 5 kleuren zoals roze, paarse en blauwe tinten met een shimmer. Het heet dan ook niets voor niets 'Dazzle eyeshadow'.



Wat ben ik verrast door dit palette! Het heeft echt super goede pigmentatie. Zeker de kleuren blauw en paars. Ik ben zo blij dat ik dit palette heb aangeschaft voor maar 2 euro! Dit palette is dan ook zeker een aanrader. Als je een Big Bazar in de buurt hebt zou ik daar even langs gaan.

3 opmerkingen :