zaterdag 22 juni 2013

Swatches: H&M lipstick Darling Pink




Dit is de eerste keer dat ik een lipstick heb gekocht bij de H&M. Ik ben dol op Vera Camilla en toen ik haar youtube filmpje met een prom look aan het kijken was maakte Vera gebruik van een prachtige lipstick. Ik wist meteen dat ik die ook moest hebben en ik ben diezelfde week nog naar de H&M gegaan om hem aan te schaffen. Ik heb het over Darlin Pink.


 Ik vind dat de lipsticks van H&M er prachtig uit zien! Een zwarte dop en de kleur van de lipstick aan de onderkant is onwijs handig. Bij vele lipsticks is niet te zien welke kleur het is dus dat is echt een plus punt voor de H&M!



Darling Pink is een mooie matte licht roze kleur. De lipsticks van de H&M zijn te verkrijgen voor maar 4,95.



You just gotta love it!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten