dinsdag 25 juni 2013

Review: Etos Colour Balm


LOVE IT!!! Ik moest dit in een artikel zetten omdat de volgende producten die ik ga bespreken een grote favoriet zijn op het moment! Ik heb het namelijk over de  Colour Balms van de Etos. Ik heb 2 kleurtjes meegenomen en draag ze nu al het liefst elke dag!



De Etos colour balm voelt als een lipbalsem, maar ze hebben onwijs veel pigment.  Ze zijn heel zacht op de lippen en smeren goed uit. Daarnaast hoef je ze niet te slijpen omdat je ze gewoon via de onderkant weer naar boven kunnen draaien en er zit best veel product in.



Dit zijn de swatches van de 2 kleurtjes die ik heb meegenomen, looking good right? Het enige jammere vind ik dat ze geen naam hebben en zelfs geen nummer! What's up with that Etos? 



Dit is de licht roze kleur en is echt prachtig!



Wil je een iets donkere tint op je lippen dan is deze uitermate geschikt! 

Zijn de kleurtjes niet prachtig? Dit zijn echte aanraders! Ik heb ze voor € 2,99 gekocht met een aanbieding, normaal gesproken hebben ze een prijs van € 3,99. Ik kan je zeggen het is elke euro waard!

1 opmerking :