dinsdag 18 juni 2013

essence Ticket to paradise eyeshadow


 De trend edition van essence, Ticket to paradice' vind ik erg leuk dus heb ik ook 2 eyeshadows gekocht van deze collectie. Ik ben gegaan voor de turqoise/groene en de gouden eyeshadow. 

De eyeshadows zitten in een leuke verpakking en door de gekleurde doppen is meteen duidelijk welke kleur het is. Ik heb gekozen voor 01 Divine with me to the island en 03 Tropical heat.

Toen ik in de winkel de kleuren ging swatches schrok ik in eerste instantie. Ik verwachte een cream eyeshadow, maar het heeft een gel textuur. 

Wauw wat zijn de kleurtjes prachtig! Ze hebben ontzettend veel glans. Ik denk dat ze perfect zijn voor een warme zomerdag. Essence geeft aan dat de geltextuur verfrissend werkt. 

Ze zijn te verkrijgen voor 2,98 bij de Kruidvat. 


3 opmerkingen :

  1. Ik heb de gouden gekocht!! Ik moet nog wel even kijken hoe ik hem het beste kan gebruiken. Want als hij opdroogt vind ik hem wat meer poederig. Zouden jullie een filmpje/foto tutorial kunnen maken over hoe je cream/gel eyeshadow gebruikt??

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hou de site in de gaten! Ik heb van het weekend een tutorial opgenomen met de eyeschadow!

      Verwijderen