dinsdag 21 mei 2013

Review: Real techniques kwasten



Eindelijk was het dan zover, mijn Real Techniques kwasten zouden elk moment binnen kunnen komen.  Ze stonden al lang op mijn wishlist. Ze zijn aardig prijzig dus heb er heel lang over nagedacht, maar toen ze bij Enchantra een beetje waren afgeprijsd en daar bovenop ook nog 10% korting kreeg heb ik ze meteen besteld.  Ik ben gegaan voor de shading brush, de expert face brush en de blush brush. 



De kwasten zijn allemaal netjes verpakt en op de achterkant staat er ook nog uitgelegd waarvoor je de kwast kan gebruiken. 



De kwasten hebben ook allemaal een lekker kleurtje wat ik wel leuk vindt. 



Dit is de shading brush die te gebruiken is voor je oogschaduw. Het is te gebruiken voor je gehele ooglid, voor je arcadeboog of zelfs om mee te blenden. Het is een hele zachte kwast maar wel stevig. Dat maakt hem zo fijn.  Bij Enchantra is die nu maar € 5,99 in plaats van € 9.50!



De blush brush is de meest zachte kwast ooit! De kwast voelt heel fijn aan en is ook nog makkelijk in gebruik. Bij Enchantra is deze kwast nu te verkrijgen voor € 11,50 in plaats van  € 13,50.



Dan de Expert Face Brush. Deze wilde ik nog het allerliefst hebben. Ik zag de bekende youtuber Tanya Burr deze altijd gebruiken en haar foundation zag er dan altijd perfect uit. Daarnaast las ik op veel andere blogs dat deze heel fijn is. Ik kan je zeggen dat dit mijn favoriete kwast op het moment is. Ik gebruik nu elke dag de expert face brush  en ik vind hem super! Hij brengt mijn foundation perfect aan het zorgt ervoor dat het veel beter op mijn huid zit. Deze kwast is nu bij Enhantra te verkrijgen voor  € 11,50 in plaats van € 13,50.


De kwasten van Real Techniques zijn echt een aanrader! Ze zijn wat duurder maar de kwaliteit is heel goed. Ze zijn echt heel fijn!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten