woensdag 1 mei 2013

Review: Baked eyeshadow quattro Summer van de Action


Vandaag een review over een quattro palette van de Action. Ik heb deze keer het palette Summer 423 meegenomen. De naam zegt het al, maar het palette heeft perfecte kleuren voor de zomer. De Action pallettes hebben altijd veel pigment dus zonder twijfel kocht ik deze. Voor de prijs hoef je het ook niet te laten liggen, die is namelijk maar € 1,29.
Ik kan je zeggen dat ik weer heel tevreden ben! Ik ben echt dol op de oogschaduws van de Action.






Goede pigmentatie van alle kleuren


Nog betere pigmentatie wanneer je de oogschaduw nat aanbrengt


 Dit is een ooglook met het summer palette 


De kleuren zijn perfect voor een look met felle kleurtjes voor als de zon lekker schijnt. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten