maandag 15 april 2013

Foto diary 1


Vandaag een nieuw foto diary waarin nu dus voortaan ook foto's van Marloes in komen te staan! We hebben beide weer een aantal leuke dingen gedaan!

Nikki: Ik heb het best rustig gehad, maar wel nog een aantal leuke dingen kunnen doen. Zo ben ik met Marloes twee keer wat gaan eten en hebben we ook vooral zitten brainstormen over The joyful things in life en ons youtube kanaal. Ook ben ik samen met Marloes naar een bijna alumni borrel gegaan en daar gebeurde weer iets heel gênants. Daarnaast ben ik sportief bezig geweest en ben ik nog bezig om meer fruit te eten wat goed lukt. Voor de rest zou ik vooral even de foto's bekijken!

Marloes:  Ik heb een aantal leuke dingetjes gedaan. Ik ben met mijn vriendinnetjes een weekendje naar Gent geweest en daar lekker geshopt en de stad bekeken! aanrader: hele mooie en leuke stad. Verder ben ik natuurlijk gezellig wezen lunchen en eten met Nikki en hebben we samen afgesproken voor de blog ( en natuurlijk de gezelligheid).
Ik heb gekookt voor familie, ze kwamen gezellig bij me eten en mijn studentenkamer bekijken.
Ik heb lekker gehockeyd en mijn mijn hockeyteam lekker in het zonnetje gezeten.
Ik ben voornamelijk bezig geweest met mijn afstudeerstage, hiervoor reis ik 2 keer per week naar Wateringen, door de file doe ik hier soms wel 3 uur (enkele reis over) na zo'n dag ben ik erg moe.
Bekijk de foto's maar voor wat ik nog meer mee heb gemaakt!
 

Nikki 

Met Marloes wat gaan eten en ik ben gegaan voor de chicken salade


Ik heb echt het liefste hondje!


Mijn zusje heeft even een vier strengen vlecht bij mij gemaakt. Altijd handig een zusje die kapster is.


Vitamientjes!


Ze zon scheen eindelijk een beetje dus kon ik mijn felste roze lipstick weer eens dragen


Dit geeft toch echt een lente gevoel!

  
Ik had een feestje en had in mijn haar een vissengraat vlecht gemaakt.


Dit was mijn ooglook


Allemaal make-up spulletjes verzameld die ik niet (meer) gebruik voor mijn zusje


Tijd voor wat oefeningen, let's go met de buik-, arm- en beenspieren


Het boek van Miss Lipgloss ontvangen, ben zo benieuwd!


Ik had weer even wat oude foto's terug gekeken. Dit was de eerste surprise thuis en mijn moeder had een kaptafel voor me gemaakt. 


Hier deed ik mee aan de idols playback show van de buurt, ik was toen zelfs eerste geworden. Thanks Britney!


Ik stond iets te vroeg bij de bus.... -_-


Op een zondag middag concert van Justin Timberlake op de achtergrond van de Futeresex/lovesound tour.


Ik was dus naar een alumni borrel met Marloes gegaan en had al de hele dag een panty aan en er was niks aan de hand. Toen echt 5 minuten voor we er waren zat er een ladder in wat al snel volgde een flinke rij aantal ladders, schaam schaam!! Zoiets gebeurd mij altijd!


Lunchen samen met Marloes


Nog even een kopje thee voordat we aan de slag gingen!



Marloes



op deze foto heb ik mijn nieuwe Céline topje aan, ben er super blij mee!

Dit is één van de kerken van Gent in de avond. Wat een mooie verlichting he!


Mijn armbandjes van de Primark! vind ze echt super leuk bij elkaar.


Ik was na school nog even snel de H&M ingedoken met Nikki en maakte in de spiegel een foto van mijn outft.

Ik kocht een mooie bos ranonkels voor op tafel in mijn studentenhuis, ik wilde het een beetje gezelliger maken omdat mijn familie kwam eten.

Lekker aan het lunchen met Nikki! ik nam de minibroodjes: 1 met carpaccio, 1 met brie en 1 met zalm. Het was heerlijk!

lekkere lunch!


Op deze foto heb ik een prachtige nieuwe lipgloss van Essence op. Hier maak ik denk ik ook nog een review over.


Swatches op Nikki's hand in de kruitvat. Wat een pigment.


Ik kan altijd genieten van een kopje cappuchino


Zonsondergang  op de hockey.

Bloemetje in de tuin van mijn ouders.

Hmm! een lekker bakje yoghurt met muesli.


ik maakte zelf met de blender een lekkere smoothie. Rood fruit en banaan. Hij smaakte erg lekker!









1 opmerking :