vrijdag 12 april 2013

Even voorstellen


Hallo allemaal,

Als je deze blog: “the joyful things in life” volgt, weet je sinds kort dat er iets is dat gaat veranderen.
Op deze blog zullen vanaf nu namelijk niet meer alleen artikelen geschreven door Nikki komen maar de blog zal voortaan door twee personen worden bijgehouden. Ik kom mee bloggen!

Ik zal mezelf even voorstellen, mijn naam is Marloes en ik ben 21 jaar oud. Ik ben net als Nikki helemaal gek op fashion, beauty en lifestyle. Als hobby houd ik me dan ook veel bezig met het lezen van andere blogs, tijdschriften en ik ben natuurlijk gek op shoppen! Ik hockey 2 keer in de week en ga daarnaast ook nog af en toe naar de sportschool of een keertje hardlopen.


Verder ben ik een echt mensenmens en vind ik het leuk om samen met mensen een lekker hapje te eten, drinken, uitgaan of gewoon gezellig te kletsen.
Mijn lievelingseten is Sushi, het liefste eet ik dit elke dag, maar dat kan helaas niet. Gelukkig zit er in Eindhoven wel een erg gezellig sushi-restaurant waar ze ontzettend lekker eten serveren. Nikki en ik gaan hier dan ook dikwijls een hapje eten.
Ik heb al langer interesse in bloggen, maar de stap om zelf een blog op te starten is tot nu toe nooit gezet. Toen Nikki en ik er achter kwamen dat wij dezelfde intresses deelden, leek het ons leuk om samen een blog bij te houden.


Nikki blogde al op deze blog en het gemakkelijkste was voor mij om gewoon hierbij aan te schuiven, op deze manier gaan wij het dan ook proberen.
De artikelen van de blog zullen vanaf nu dus door ons samen geschreven worden, een ander leuk nieuwtje is: wij gaan samen filmpjes maken! In deze filmpjes kun je van alles verwachten: van shoplogs tot looks.

Hopelijk vinden jullie het leuk, ik zelf heb er in ieder geval heel erg veel zin in!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten