zondag 31 maart 2013

Catrice en essence limited editon: Candy Shock & Floral Grunge


Bij de kruidvat ligt de nieuwe limited editon Candy Shock van Catrice en Floral Grunge van essence in de winkel! Zoals ik toen al in de artikelen aangaf waren er een hoop producten die ik van beide collecties wilde hebben! Ik heb me nog ingehouden en heb nu een lipbalm en 3 nagellakjes gehaald van catrice en de hair dye powder van essence. De collecties ligt nog een maand in de winkel dus ik zal gespreid producten kopen van de collecties, omdat ik er zo veel leuk vindt!

Gaan jullie producten kopen van de limited edition collecties van Catrice en/of essence?

Catrice - Candy Shock



Ik heb deze 3 pastel kleuren nagellak meegenomen: C04 Vanilla Love - C02 Play it blue - C01 I Scream: Ice cream! Prijs: € 2.69

Lip Balm Stick C02 Sugar shock. Prijs: € 3.99

Het is niet de goedkoopste lipbalm, maar ik vind het er zo cool uit zien. De structuur is gewoon heel apart.


Het geeft een subtiel kleurtje waardoor ik meteen deze moest hebben. 

essence Floral grunge


De hair dye powder in 01 Rock in style. Prijs: € 2.59

Mooie kleur roze. Na 1 keer wassen is het eruit, ideaal!

4 opmerkingen :

  1. Wauw ik moet dat haarpoeder echt hebben!! Vooral voor de festivals van dit jaar, ooh lijkt me zo gaaf roze haarpunten :D!

    Als je het leuk vind, ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog! Dit houdt in dat je reclame mag maken voor de 3 leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto en een link naar je blog! Super leuk toch :)! Zou het leuk vinden als je mee zou doen!!

    Hele fijne pasen, liefs Rosie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die nagellakjes zijn prachtig! Vrolijk Pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke nagellakjes :) Ik hou van pastelkleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De drie nagellak kleuren vind ik erg mooi. Toch maar gauw weer een bezoekje aan de kruidvat brengen.

    BeantwoordenVerwijderen