zaterdag 23 februari 2013

Nieuwe aankopen: Kruidvat, Action, Bruna, Amazon en H&M

Vandaag weer een aantal nieuwe aankopen van verschillende winkels en een pakketje waar ik al een tijdje op zat te wachten.  Zo ging ik naar de Action voor 1 ding en kwam ik natuurlijk weer met meer dingen thuis. Ik heb bij de Action onder andere een tas gekocht. Dit omdat er in 1 week tijd 2 tassen kapot zijn gegaan :( ik had dus even een snelle oplossing nodig.  Daarnaast ben ik snel de kruidvat in geweest om droogshampoo te halen en toen zag ik nog make-up in de voordeelbak liggen. Ook ben ik even bij de Bruna geweest voor de Vogue maar die was al op. 

Aankopen van de action
De tas heb ik dus gekocht als noodgeval. De yogamat is niet voor yoga maar om gewoon oefeningen op te doen. Ik heb de dvd  The Social Network gekocht omdat ik het een hele goede film vind. Als laatste heb ik bij de Action ook 2 oortelefoontjes meegenomen omdat ik ze altijd wel kwijt raak en altijd weer nodig heb, daarom heb ik maar meteen 2 meegenomen.  

Tas € 9,99
Yogamat € 3,99
DVD social network € 2,99
Oortelefoontjes € 1,65 (per stuk)


Aankopen van de Kruidvat
Ik was bij de Kruidvat voor de droogshampoo en toen zag ik nog een paar leuke dingen. Zoals een canvas shopper en make-up van essence en Catrice. 

Droogshampoo Andrelon € 5,07
Canvas Shopper € 2,50
essence long lasting eyeshadow € 1,00
Catrice Lip Appeal € 1,00
Catrice Lip Appeal € 1,00

08 The magic must go on
  
Redelijke pigmentatie, vind de shimmer er in heel mooi

Boven: 160 Flirty Fuchsia
Onder: 180 Little Red Dress

Links: 160 Flirty Fuchsia
Rechts: 180 Little Red Dress

De Canvas shopper. Er zit een naald en garen bij om het patroon in de tas zelf te borduren.  

Aankoop van de Bruna

Bij de Bruna had ik de Marie Claire Fashion Shows meegenomen voor € 9,95. Ik denk dat ik hier nog een apart artikel over schrijf. 

Aankopen van de H&M

Bij de H&M heb ik 2 oorbellen meegenomen. De linkse waren € 2,95 en de rechtse € 4,95. Ik ben hier heel blij mee!

Aankopen van Amazon

Ik had ook iets bij Amazon besteld wat binnen is gekomen. Omdat ik voortaan een obsessie heb voor Olly Murs heb ik meteen alle 3 zijn albums besteld. Daarnaast wilde ik heel graag het boek van Lauren Conrad. Ik heb al haar boek Style en vind het een super leuk boek, dus was ook heel benieuwd naar deze.  Via Amazon was het boek van Lauren Conrad zo'n € 10,50 en de drie cd's zo'n € 25,00 bij elkaar.

1 opmerking :

  1. Leuke aankopen! Ik heb Beauty ook en vind het een erg leuk boek. Ik zou nu graag nog Style hebben.

    BeantwoordenVerwijderen