maandag 4 februari 2013

Nieuwe aankopen: H&M, Van Haren, e.l.f., Hema en Action


De laatste week heb ik een aantal dingetjes gekocht. Dit zijn een aantal nieuwe aankopen van verschillende keren, vandaar het verschil in foto's. Zo heb ik bij de H&M in totaal voor  15 euro gratis aan producten kunnen uitzoeken. Dit omdat je voor de kerst een giftcard ter waarde van 5 euro kreeg bij een aankoop die je tot een bepaalde datum kon gebruiken. Ik had drie van deze giftcards en heb daar make-up van gehaald bij de H&M. Daarnaast ben ik met mijn zusje even naar Woensel  centrum (Eindhoven) geweest waar ik schoenen heb gekocht bij Van Haren en wat spulletjes bij de HEMA. Daarnaast ben ik even bij de Action binnegelopen en heb wat make-up meegenomen om te testen en iets om mijn kwasten op te bergen.  Als laatste had ik vorige week een prijs gewonnen via de facebookpagina van e.l.f. en mijn prijs is onder tussen ook binnen gekomen. Dit heb ik dan wel niet gekocht, maar wilde het wel met jullie delen. 

Ik weet trouwens niet meer overal de prijs van, ik ben namelijk de bonnetjes kwijt geraakt, sorry!!


Spulletjes van de Van Haren, Hema, Action en e.l.f.
Deze komen van de Van Haren en heb ik in de sale gekocht. Ik kreeg maar liefst 75% korting waardoor ik maar € 8,70 hoefde te betalen. Ik kon ze voor deze prijs gewoon niet laten liggen!

Bij de Hema heb ik een nail hardener gehaald en een lipstick. De nail hardener was geloof ik €2,99 en de lipstick € 2,50

Dit had ik gewonnen via de facebook pagina van e.l.f.. Super leuk! Een kwast en een bronzer

De bronzer in een mooie verpakking

De bronzer zit in een mooie verpakking en er zit ook een spiegel in

Ik kreeg er ook nog de e.l.f. professional Total Face Brush bij

Dit heb ik bij de Action gekocht

Ik heb dit glazen schaaltje/vaasje gekocht om mijn kwasten voor make-up in te doen. Daarnaast heb ik Bath potpourri gekocht om erin te doen zodat de kwasten rechtop blijven staan en je ze er gewoon in kan steken. Dit ruikt ook meteen heel lekker. De potpourri was € 1,30 en het glas volgens mij ook.
De blush van MAX van de Action in de kleur 035 Pink, ongeveer € 0,99

Setje om Caviar Nails te maken € 0,79 of € 0,89

Het zijn hele kleine flesje, voor mijn gevoel heb je maar genoeg 'balletjes' voor  1 keer. We zullen zien!

Lipgloss van MAX van de Action ongeveer € 0, 99

Heb ze al even opgehad, maar blijft nog geen uur zitten, jammer!

De spulletjes van de H&M

Een klein etuitje om make-up mee te nemen als ik onderweg ben

Een setje voor de nagels

Een aantal spulletjes voor je nagels die altijd handig zijn!

Deze onwijs mooie nagellak in de kleur Bella's Choice

Een Liquid Eye Shadow in het silver

Mooi kleurtje!

Een witte oog potlood

Een kwast van de H&M. Deze is hele fijn, ik gebruik die nu altijd als ik oogschaduw op heb!


Als laatste had ik een smoky eyeshadow pallete uitgekozen.

Ik vind de kleurtjes er zo heel leuk uit zien!

Maar dat viel toch een beetje tegen met het swatchen. De eerste kleur is bijna niet te zien en je zou toch glitters moeten zien, maar die mis ik toch veel. 




8 opmerkingen :

  1. Die schoenen zijn echt awesome, en voor die prijs. Ik ben zoooo jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuke dingen! Ik moet ook maar eens snel langs de Action & H&M beauty afdeling :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n leuke koopjes! Dat palette van de H&M ziet er mooi uit. Van ver leek het eentje van Catrice.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik snap wat je bedoeld, lijkt inderdaad veel op elkaar!

      Verwijderen
  4. Wauw ik ben verliefd op die schoenen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke shoplog, ben benieuwd naar de bolletjes van de action!

    BeantwoordenVerwijderen