woensdag 27 februari 2013

Nieuwe aankopen: Buyincoins.com


Via de site Buyincoins.com heb ik 3 weken geleden een bestelling geplaatst en dit weekend kwam dan het pakketje binnen! Het is een Aziatische site met heel veel leuke dingetjes! Ze hebben veel sieraden, kleding, make-up producten, home, etc.. Het was natuurlijk even spannend of alles zou komen omdat het vanuit China moest komen, maar alles was top geregeld. Je kan wel alleen via paypal betalen. Toen de betaling binnen was en geregeld had ik het pakketje al binnen 2 weken! Het pakketje was super goed verpakt met bubbeltjesplastic, het had niet beter gekunnen. Maar als je kijkt naar de prijzen  van de artikelen dan schrik je je kapot! Zo heb ik de meeste sieraden voor 77 cent tot 1,5 euro en er zijn geen verzendkosten!! Ik ben dus heel tevreden over deze site. Nogmaals, die prijzen!! Ik heb heel veel sieraden gekocht voor minder dan een euro!



Een aantal kettingen



Armbanden

Ben hier heel blij mee!

Een hoop ringen

Hoe schattig is dit skeletje!

Oorbellen

Een haarband

Een clutch

detail foto

Daarnaast heb ik nagelwiel, een kwast (die super zacht is) en iets om je gezicht te reinigen gekocht

Als laatste een bril voor eventueel op foto's

1 opmerking :

  1. aaaah, wonderful pieces. i love the jewels so much. the best are your necklaces.
    lovely greets
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    BeantwoordenVerwijderen