zaterdag 9 februari 2013

Music: Olly Murs


Ik heb een nieuwe obsessie die ik gewoon met jullie moest delen. Op het moment heb ik een (music)crush op Olly Murs. Je kent hem misschien wel van zijn hit Heart Skips a Beat. Nu heb ik via Youtube kennis gemaakt met zijn nieuwe album en ben er helemaal weg van. Ik luister nu dus ook de hele dag door naar zijn muziek 
Olly is een britse zanger die in 2009 mee deed aan de britse The X Factor, hij werd uiteindelijk tweede. Sindsdien is hij een grote ster in de UK. met zijn single Heart Skips a Beat werd hij wereldwijd bekend. Ondertussen heeft hij zijn derde album alweer uitgebracht, Right Place Right Time.

Ik vind zijn muziek echt fantastisch!! Op 2 oktober komt Olly Murs naar de Melkweg in Nederland en zit er dus steeds meer aan te denken om daar heen te gaan. Moet alleen iemand vinden die mee wil.

Wat vinden jullie van de muziek van Olly Murs?









Geen opmerkingen :

Een reactie posten