maandag 14 januari 2013

Diary 12



De eerste diary van het jaar en het is meteen een volle. Veel gedaan in de vakantie en de feestdagen. Zo heb ik natuurlijk kerst en oud en nieuw gevierd. Super gezellige dagen gehad met familie en vrienden. Daarnaast zijn we een keer gaan bowlen in de vakantie en ik hou van bowlen! Ook heb ik met een vriendin een vision board. Echt een tip voor iedereen, je ziet hem dadelijk bij de foto's staan. Helaas ben ik ook ziek geweest in de vakantie waardoor ik ook een paar dagen helemaal niks heb kunnen doen.  Toen ik me uiteindelijk weer beter voelde ben ik met een klasgenoot wat ook gewoon een goede vriendin is geworden wat gaan eten. Afgelopen vrijdag hebben we eindelijk met vriendinnen surprise gedaan. We moesten het helaas een paar keer uitstellen, maar het is toch gelukt. Ik heb een super leuke surprise gekregen. We zouden alleen cadeautjes en een gedicht doen, maar ze had toch iets voor me gemaakt. Ik heb weer een gezellige periode gehad!

Onze kerstboom met de cadeaus

Ik had een H&M giftcard gekregen, haarclipjes, bioscoop bezoekje, een boek en een decemberkalender.  Helaas niet de hoofdprijs
Ik heb dit boek van Lauren Conrad gekregen met kerst en het is echt een super leuk boek! Ik zal er nog een artikel over schrijven

Lekker stukje taart eten met kerst

Met het kerst spel weer veel dingen gekregen, vooral grappige dingen

Ik had mijn 'gewonnen'  bier geruild tegen een shotjes pakket

Oliebollen

Mijn zusje is kapster en had mijn haar gedaan voor oud en nieuw, is dit niet super gaaf!?
Met de vriendinnen samen koken voor oud en nieuw
Ik had nachos gemaakt, jammie!
Happy New Year!

Met de vriendinnetjes op oud en nieuw
Ik heb de punten van mijn haar roze geverfd! :D
Een fotolijstje wit verven

Een nieuw plankje erbij zodat ik wat meer spulletjes kwijt kan

In de vakantie lag ik ziek op de bank, gelukkig was er Sex and the City op tv

En de Kardashians!

Om een visionboard te maken had ik met een vriendinnetje allemaal glitters ingeslagen

Dit is uiteindelijk het resultaat. Ik ben er heel blij mij!

Even bij de Action wat spulletjes gekocht. Het artikel hierover staat al online

Marloes mijn klasgenootje en mijn hond Sjors

Met Marloes een hapje eten en deelden we als voorgerecht Nachos

Jammie

Een knot gemaakt


We waren een beetje laat maar vrijdag hebben we met de vriendinnen nog surprise gedaan. Ik kreeg een gigantische tas, super leuk!

Met ook super leuke cadeautjes!

Super blij met mijn nieuwe nude nagellak

Sushi eten met klasgenoten


Ik ben er zo blij mee, het heeft me 4 maanden gedurft voordat ik het durfde

Kopje thee drinken

Bowlen met vrienden

Geen opmerkingen :

Een reactie posten