maandag 24 december 2012

Nieuwe aankopen #1


Ik ben gisteren even snel in de stad geweest om nog een outfit voor kerst en oud en nieuw te zoeken, maar helaas niks gevonden. Dus ga ik vandaag weer terug om nog een keer te gaan kijken. Wel heb ik een aantal andere spulletjes gekocht die ik even met jullie wil delen. Zo ben ik even bij de Claire's, Hema, H&M en Kruidvat geweest. 


Bij de Claire's heb ik een mega donut gekocht voor mijn haar. Ik heb al een kleinere versie, maar omdat mijn haar heel lang is past dat niet. Ik moet het nog testen dus laat weten of het met deze wel lukt.  Grappige is dat dit niet eens de grootste was! Verder heb ik nog  deze leuke haarband met strik gehaald. 
Bij de Claire's ook een spiegeltje gehaald voor in mijn tas. 

Ik ging naar de Hema om een poeder kwast te halen en nam ook meteen een maskertje mee en een mini agenda voor mijn blog. Ik heb een agenda voor school en het leek me toch wel handig om voor mijn blog er ook eentje te hebben. 


Ik heb echt een addiction voor nagellak. Zo heb ik 4 nieuwe! Verder heb ik nepwimpers gekocht van NYC bij de kruidvat. Alleen nu blijkt dat er geen wimperlijm bij zit. 

In het groot nog een keer de lakjes. Als eerste een lakje van Catrice 'On the bride sight of life', een topcoat van H&M 'Purple sprinkles', zwarte nagellak  van NYC 'City Blackout' en een topcoat van NYC 'Rock Muse'.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten