zondag 5 augustus 2012

Diary 9

Het is me nu pas opgevallen dat mijn laatste diary al van april is! Snel tijd voor een nieuwe dus! Zo ben ik onder andere naar een festival geweest, naar Claes Iversen op Amsterdam Fashion Week, verjaardag en spelletjes. 

 Met vriendinnetje naar een festival waaronder onder andere Nick en Simon kwamen.

 Altijd heel irritant als er geen treinen rijden!!

 Op mijn laatste stagedag had ik bloemetjes gekregen, gelukkig mag ik in de vakantie er blijven werken!!

 Nog snel aan stage rapport werken op school!

 Je teen stoten aan stofzuiger kan dus heel pijnlijk zijn, auwww

Ik mocht aanwezig zijn bij de show van Claes Iversen op Amsterdam Fashion Week.

 Het was mijn aller eerste show op Amsterdam Fashion Week en het was fantastisch en de collectie van Claes was prachtig!!

 Omdat mijn zusje en ik dicht op elkaar jarig zijn gaven we een groot feestje!

 Even mijn nerd bril opgedaan

 Omdat mijn ouders 25 jaar jaar getrouwd waren hadden  mijn broer, zusje en ik een lunch geregeld!

 Boek lezen in de zon
Mijn ouders waren samen met mijn zusje en schoonbroer een midweekje in Volendam. Ik ben een dagje geweest, 's avonds risken

 Goed weer betekend een BBQ

 Supporten voor het EK en de Olimpische spelen


Geen opmerkingen :

Een reactie posten