zondag 26 februari 2012

Diary 7

Ik moet  me schamen omdat ik zo weinig blog! Had ik het eerst druk met mijn minor ben ik nu net begonnen aan mijn stage. Die echt super leuk is! Ik ben voor mijn stage zelfs tijdelijk in utrecht gaan wonen. Vanuit brabant was het toch echt te lang reizen naar amsterdam en utrecht was een goede middenweg!

Maar de afgelopen weken heb ik nog veel meer gedaan. Zo heb ik voor mijn minor nog een stopmotion filmpje gemaakt en een actie bedacht voor . Ben ik dan eindelijk geslaag voor mijn rijbewijs! Als brabander is carnaval natuurlijk geweest, ben ik backstage bij een mode show geweest van stage en nog veel meer leuke dingen!.


Voor het vak communicatie moesten we een leuke actie bedenken voor MTV. Toen hebben we dit bedacht. Het was even een werk om het erop te krijgen, maar fantastisch om de reacties te zien!

 Voor design moest ik een stopmotion filmpje maken met mijn naam. Ik en een klasgenoot hebben dat gedaan met confetti. Wat een werk!!

Hieronder het resultaat!


 Het beste nieuws van allemaal is nog wel dat ik geslaagd ben voor mijn rijbewijs. Dit is een cadeautje van vriendinnetjes, haha!

 Ik heb dit jaar geen carnaval gevierd omdat ik gewoon stage had en ik ging verhuizen naar mijn tijdelijke kamer. Ik heb nog wel even de optocht bekeken.

 Ik heb van een collega mijn eerste starbucks ooit gehad. I know, shame on me! Maar het was heerlijk!


 Een nieuw kleurtje nagelak. I LOVE IT!

 Nu ik in Utrecht woon betekend het dus ook dat ik zelf moet koken. Op de eerste avond heb ik het maar simpel gehouden met een salade.

Ik mocht laatst op de fashion show van mijn stage meehelpen en het was fantastisch! Het was echt een droom die uitkwam!  Dit is het moment dat ze nog aan het opbouwen zijn.

Nu heb ik nog 1 vraagje aan jullie. Zouden jullie please deze enquete willen invullen? Dan kan mijn blog alleen maar beter worden!  Kijk op http://www.thesistools.com/web/?id=248152

Thanks!!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten