donderdag 3 november 2011

New online store: blackfashionstore.com


Sinds een tijdje is er weer een nieuwe webshop bijgekomen die het kijken toch wel even waard is.


Blackfashionstore.com verkoopt alleen maar zwarte fashion items.  Zoals ze het zelf zeggen: ‘Zwart. De kleur die elke modebewuste vrouw in haar kledingkast heeft hangen. Waarom? Zwart kleedt mooi af. Is makkelijk te combineren. Staat elke vrouw. Is casual. Sexy. Elegant. Glamour. Rock & Roll.”

Hiermee hebben ze vind ik een leuk concept bedacht.  Op de site wordt je meteen doorverzen naar de webshop waar het item te koop is en hoef je niet meer alle webshop af te gaan voor een zwart item. Blackfashionstore.com heeft de leukste geselecteerd en bij elkaar gebundeld in de website.
Er zal nog een blog komen met mijn favoriete items.

Wat vinden jullie van de blackfashionstore.com?

1 opmerking :

  1. Wat een grappig concept! Ik heb zelf niet superveel zwart in mijn kast maar ik ga deze zeker onthouden voor als ik weer een goede zwarte basic nodig heb :)

    BeantwoordenVerwijderen