maandag 5 september 2011

Grazia PC Catwalk





Gisteren was het dan eindelijk zover. Ik ging samen met een vriendin helemaal naar Amsterdam, 2 uur reizen, om naar Grazia PC Catwalk te gaan. We waren verdwaald, ik was mijn geheugenkaartje vergeten van mijn camera en het was niet het beste weer. Ondanks dit allemaal was het het allemaal waard! Na wat wikken en wegen hadden we zelfs nog een plekje front row! Helaas heb ik wel het optreden van Adlicious. Verder was de presentatie in handen van Stacy Rookhuizen!
Ik heb de collecties goed kunnen bekijken op de 320 meter lange catwalk! Er kwamen onder andere de merken Armani, D&G, Replay, Etro, Cosmic Cowboys etc.. Ik heb ontzettend veel foto's gemaakt. Ik zal daarom morgen nog een artikel extra posten met nog meer foto's. Voor nu kun je genieten van deze!














Foto's: The JoyFul Things In Life

Geen opmerkingen :

Een reactie posten