dinsdag 30 augustus 2011

Red Carpet: VMA's


Afgelopen weekend zijn de VMA's weer gehouden. Vele artiesten streven ernaar om een Moonman te winnen. Katy Perry is een van de grote winnaars!


Hieronder de winnaars van de awards!



VIDEO OF THE YEAR
Katy Perry, “Firework”


BEST FEMALE VIDEO
Lady Gaga, “Born This Way”


BEST NEW ARTIST
Tyler, The Creator, “Yonkers”


BEST MALE VIDEO
Justin Bieber, “U Smile”


BEST COLLABORATION
Katy Perry featuring Kanye West, “E.T.”


BEST HIP-HOP VIDEO
Nicki Minaj, “Super Bass”


BEST ROCK VIDEO
Foo Fighters, “Walk”


BEST POP VIDEOBritney Spears, “Till the World Ends”

BEST VIDEO WITH A MESSAGELady Gaga, “Born This Way”

BEST DIRECTIONBeastie Boys, “Make Some Noise” (Director: Adam MCA Yauch)

BEST CHOREOGRAPHY
BeyoncĂ©, “Run the World (Girls)”


BEST VISUAL EFFECTS
Katy Perry featuring Kanye West, “E.T.”


BEST ART DIRECTION
Adele, “Rolling in the Deep”


BEST EDITING
Adele, “Rolling in the Deep”


BEST CINEMATOGRAPHY
Adele, “Rolling in the Deep”




Natuurlijk waren er ook weer prachtige outfits op de Red Carpet en helaas ook een paar missers!


 De kleuren die we vooral terug zien op de red carpet is zwart, grijs en zilver.



Dit zijn voor mij echte missers geweest op de VMA's. Deena van Jersey Shore heeft een super vrolijk jurkje aan, maar haar make-up en haar ziet er niet uit!. Wat kan ik over  Nicki Minaj zeggen, apart?!? Ik snap niet waarom Miley voor zo'n lelijke jurk heeft gekozen. Als ik haar was had ik gekozen voor een jurkje met een fel kleurtje!

Wat vinden jullie van de winnaars en de outfits?


Foto's www.celebbuzz.com
www.mtv.com

Geen opmerkingen :

Een reactie posten